Kovasti tekisi mieli tehdä käsitöitä, mutta ei vain jaksa. On ollut niin paljon muuta, onneksi jouluksi rauhottuu. Sit mulla onki vaan aikaa! =)

Tein elokuussa isälleni sukat, joita en ehtinyt valmiina kuvaamaan reissussa kun olin. Tein sitten veljelleni melkein samanlaiset ja täs ne ny ois, ruskasukat:


1097450.jpg

Lanka Seiskaveikka joku raita ja musta     Sukkapuikot 4
Malli seiskaveikan vyötteen takaa

Tein mallista poiketen vähän pitempää vartta ja taisin jotain muutaki pientä muutella. Oli muuten haasteellista saada raidat kohilleen ja sitten unohdin ekan mustan raidan kannan jälkeen, höhhelis. En jaksanu purkaa, oltiin reissussa silloin.


Innostuin suunnittelemaan kirjosukkaakin, toivevärinä oli ainakin vihreä. Tähtikuvion suunnittelin , mutta liian työlästä toteuttaminen. Olen tässä vaiheessa ollut nyt jonkin aikaa:

1097452.jpg

Ei tähti erotu, kun jo kärkien kohdalla sekoilen. =D Langat on taas Novitan Seiskaveikkaa, jota on tullut hamstrattua silkasta ilosta. Kuten huomaatte, yksi Addi on joukosta poissa ja tilalla omituisesti puolinumeroa isompi mikälie. Odottelen, että raskin ostaa uudet. Sitä ootellessa raskin kuitenkin ostaa mm. palmikkopuikot tai mitä ne nyt. Kaksi eri kokoa oli pakkauksessa, näillä kuulemma pärjää sanoi kaupantäti. Olen jo pitempään todennut monen kivan neuleen aloittamisen tyssäävän tarvikepulaan. Olen niin änkkä kömpelö, etten edes yritä opetella palmikoita liukkaan suoran puikon kanssa.  Jotain muutakin raskin ostaa, nimittäin äitiäni varten huivilankaa. Vielä kun löytäsin tälle Elfinille kivan ohjeen. Tän pitäis käydä äidillenikin, joka kutisee villasta, toivoisin ainakin. Kuvaan nulkkas joku poroki, varmaan makupalojen toivossa erehtyi luuleen mua turistiksi.


1097444.jpg